Ampliació del termini de presentació d’experiències per a la convocatòria de les VII Jornades sobre Desenvolupament Local de la Comunitat Valenciana.

segona_circular_jdl_2016

 

València 15 de desembre de 2016

“Models socioeconòmics per a la gestió del territori: cap a la sostenibilitat, l’ocupació i el desenvolupament local”

El comitè científic i organitzador de les VII JDL comunica que s’amplia el termini de presentació d’experiències sobre sostenibilitat fins al 20 de juny de 2016.

El comitè agraeix l’esforç realitzat per totes les persones i/o entitats que si que han presentat en aquesta primera fase les seues propostes, però considera necessari  ampliar el termini per a poder donar major difusió i afavorir una major representació d’experiències en alguns camps que es consideren importants per al conjunt de la publicació resultant d’aquestes jornades que ja són un referent en el món del desenvolupament local i territorial a la Comunitat Valenciana.

Ampliación del plazo de presentación de experiencias para la convocatoria de las VII Jornadas sobre Desarrollo Local de la Comunitat Valenciana.

 Valencia 15 de diciembre de 2016

“Modelos socioeconómicos para la gestión del territorio: hacia la sostenibilidad, el empleo y el desarrollo local”

El comité científico y organizador de las VII JDL comunica que se amplía el plazo de presentación de experiencias sobre sostenibilidad hasta el 20 de junio de 2016.

El comité agradece el esfuerzo realizado por todas las personas y/o entidades que si que han presentado en esta primera fase sus propuestas, pero considera necesario  ampliar el plazo para poder dar mayor difusión y favorecer una mayor representación de experiencias en algunos campos que se consideran importantes para el conjunto de la publicación resultante de estas jornadas que ya son un referente en el mundo del desarrollo local y territorial en la Comunitat Valenciana.

 

Comentarios cerrados.